Jonathan och Martin.

Heeej, kom hem från danne för en liten stund sen.
har vart med pojkarna idag och vi lekte burken och medans danne tränade spelae vi andra fotoll ..
haha, det var faktiskt kul.
och efter de cyklade jag och danne till mig och typ åt och ducshade och sen drog vi till han.
är riktigt trött nu och ska typ fixa mig för natten nu.
sista skoldagen imorn och sen 4 dagar ledigt! jag ska typ bara ta det lungt, fast sen på måndag ska jag och massa sova hos patricia typ. längtar!

alla kollar ju på idol, typ !? haha. men fyfan vad jag ÄLSKAR dom här ! :

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAH så jävla bra!

varför är ni lediga 4 dagar för?:O<3

2009-09-11 @ 12:41:35
URL: http://thaipinnen.blogg,se
Postat av: Meelisa.

HAhahhahahahaha, men så jääävla klockrent att dom kom tillbaka , xd <3

2009-09-11 @ 18:59:26
URL: http://findthewilltostop.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså så klockreen så gryym!:D<3

2009-09-12 @ 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0