VALBORG 09!

Hejsan

Torsdag ; började med att jag vaknade med Filip, Danne & Rikard. Dom sov hos mig och vi hade damp kul.
Filip som alltid somnar först låg och pratade i sömnen och massa shit. HAHA.
Sen iallafall, åt vi frukost, fixade oss, sjöng sing star, kollade på film, och massa mer
Typ vid 4 någongång gick jag&Filip till My.
Då fixade vi massa och sen gick jag, My, Filip, Anna, Gustav och Patricia och grillade uppe på ett berg.
Det var riktigt kul trots att jag knappt kommer ihåg något .. :$ Men det slutade med att Filip fick släpa mig hem
till My's tält och massa.
Men tack till alla från igår kväll !

Fredag; vaknade upp i tältet med Patricia, My & Filip. Hade typ ingen aning om vart jag var typ men ah.
Vi typ bara städade , fixade oss och åt. Iallafall , idag händer typ inte mycket , är med Filip nu och sen
ska vi typ hitta på något.

BILDER FRÅN IGÅR:











Det var lite fina bilder från igår kväll, men alla bjuder såklart !
tack för en toppen kväll.


Kyssar Annie.

Kommentarer
Postat av: Patricia

hahahaha, jag fattar verkligen inte varför jag ligger på marken :O men det var riktigt kul, vi måste göra om det :) <3

2009-05-01 @ 18:39:21
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: filip

Det var kul, och det ska göras om !1<33

2009-05-01 @ 20:53:17
URL: http://weilow.blogg.se/
Postat av: Ens morsa som snokar...

hmmm,ja det såg ju kul ut, eller?

Tur att det finns "ta bort spray"!

2009-05-01 @ 23:16:20
Postat av: maddeey

:O vem är ''en morsa som snokar'' :O:O:O haha aa jag kan vara stolt iaf :P haha såklart så bjuder jag fett mkt 8)<3

2009-05-02 @ 23:22:23
URL: http://maddeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0