jag ler, du ber.

tjollahopp.

nu sitter jag i soffan hemma och har jättå tråkigt ! eftersom alla är så tråkiga -.-
iallafall. idag kollade jag först på match , vi vann med 2-1 , riktigt bra spelat tjejer!
vi fick våra overaller och väskor idag också. haha väskkorna var "jääätte" stor, not ;o
typ pytte !
iallafall, efter matchen åkte jag hem och åt sen åkte jag och mamma och lämnade
in min mobil som lagar som fan, så nu har jag ingen jävla mobil !
någon som har en jag kan låna!?
och sen handlande vi på ica maxi.
HAHA.
imorn äre skola igen och tror danne kommer hem idag ? hoppas!
sen efter skolan ska jag ner på stan med saara iallafall sen har jag träning någon gång.
aja, ikväll ska jag typ bara ta det lugnt, har ganska ont i huvudet, menmen.

men vi ses hörni , hare bäst.

kyssar - annie

DAGENS OUTFITT :








EGOIST !? - javisst !

Kommentarer
Postat av: ANNA

min sötnos<3

2009-05-19 @ 23:22:00
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0