1 månad kvar.

Hejsan, haft en bra dag ?

Snart har ännu en dag gått och det betyder ännu en dag närmare till sommarlovet ! Jag längtar verkligen,
fast det gör väl alla ?, Ah men idga var det först skolan och det gick faktiskt riktigt bra.
Jobbade bra med matten och kom faktiskt ganska långt.
Kom nyss hem från danne, och ska snart äta. Sen tror jag att jag ska  ut och springa! haha men helt seriöst tror jag inte att det kommer bli av. Jeje ..
Jag och Mathilda har iaf bestämt oss att vi ska börja känna pengar på bloggen. Vi ska starta en tillsammans.
Fast det kommer någ ta ett tag men ah, det kommer !
Juste kom ju hem från Kreta i söndags, jag hade det riktigt bra iaf. Men har saknat alla här hemma!
Det regnade en dag men sen var det toppen väder. Men nu är det ganska kallt här hemma, haha.
Men som vanligt funkar inte msn på min data ! -.- jag blir verkligen sur !
Men aja. Nu ska jag bli aktiv på på bloggen. Men då får ni börja komentera mer! För vem gillar inte komentarer ?
Någon som ska göra något roligt ikävll ? 
Och någon som vill va med mig snart ? typ nästa vekca ? och är det någon som ska på Rix fm på fredag ? :)

Aja slut på skrivandet.
Ska slänga in några bilder bara.


Även Annie kan ha "dagens outfitt" så här kommer den;





Tog kort på mitt öga, det här är typ den första bilden jag gillat när jag gjort det.



Ursäkta min dåliga kamera men det är den som är på datan. Orkade inte hämta min kamera just nu .

KYSSAR ANNIE!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack annie, men de är DU som är fin :O <33

2009-05-12 @ 20:02:01
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: rebecca

söta bilder gumman! <3

2009-05-12 @ 20:13:55
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0