slut på dåliga dagar ?

Hejsan allihoppa.
Idag var det skolan som vanligt, gick väl hyfsat bra och ganksa fort! Efter skolan drog jag och Saara ner på stan och
åt på Nancy, sen kom Mathilda. Och jaaa vad gjorde vi tjejer ? HAHA.
Vi gjorde vår egen " Ballar av stål " (lägger ut filmerna imorn.
Shit jag hade verkligen jätte kul, först gick vi in på biblioteket och sjöng "Hej jag heter bengt" , blev tillsagda 2 gånger , sen gick vi in i en sängbutik och låsades vara lebbar, sen gick vi in i ett litet rum på affären och hade kuddkrig, och hoppade i sängen och massa. HAHA sen sa vi till snubben som jobbade där att han inte fick vara där inne eftersom man inte fick ha korv i butiken ! haha, sen drack vi slusch direkt från den där grejen och sprang, och ah vi gjorde massa mer! Det var verkligen en toppen dag men er tjejer!
Vid halv 7 drog vi till södertälje IP och kollade på när mitt lag spelade match mot nyköping iallafall. Vann med 2-1 , bra spelat tjejer!
Och nu känner jag verkligen hur mycket jag saknar att spela fotboll! imorn blire tränign iallafall och gud vad skönt det ska bli!
Hatr verkligen saknat att träna och allt !
Jeje .. imorn ska jag vara med julia iallafall och sen träna ! , plugga hinner man ju aldrig fast än det behövs.

Dagens humör ; toppen & orolig !
Dagens klädsel : Leggins, linne , adidas tröja.
Dagens låt : Ever - HSM
Dagens mat : nancy
Dagens bästa ; Mathilda och Saara.
Dagens frisyr; toffs
Dagens skor ; gympaskor
Dagens roliaste ; KUDDKRIG.
Dagens saknad : Jennifer
Dagens vill ha : pengar
Dagens godis : dubbelnogat
Dagens köp : MITT LÄPPSTIFT ! ( haha jag låter som en gamma tant men det var jätte gulligt! BEBISROSA! :D


Jeje ska ta och sova snart iallafall , är riktigt trött ! ;o mobba inte (a)
P.s läs rebeccanylander.blogg.se ! riktigt bra och hon är hur söt som helst :)

Slänger in bilder ocså. Imorn blir det slut på dåliga bilder , ska ladda in från kameran och mobilen men orkar inte nu.







KÄRLEK - annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0