HEJSAN !

Hej bloggen.

Nu sitter jag inne på mitt nystädade rum och väntar på Mathilda som ska komma och sleepa hos mig.
Som sagt jag har städat mitt rum idag, ojojoj Annie goes bäst ! not !?
Nerå men idag v ar det först skolan gick väl helt okej, hade matte-prov men tror faktiskt det gick bra!
Efter skolan var jag en stund med älsklingen innan min träning. Det var riktigt tråkig träning idag också.
Är det jag som börjar tröttna eller var det faktiskt tråkigt ? Just nu känns inte fotbollen lika kul längre, förut
såg jag framemot tränignarna och trots att jag var trött gick jag.
Nu försöker jag bara komma på fler och fler anledningar till att inte gå. jeje spelar säsongen ut iaf sen får vi väl se.
Imorn blir det muséum med skolan, jippy ..
Jag orkar seriöst inte åka och vara borta hela dagen. men ah får väl se hur det blir.

KYSS


en del av mitt otroligt fina ny städade rum !



BILD FRÅN KRETA ! SAKNAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0