Dagarna förbir ändas minnen .

Godmorgon.

Igår kväll vare rix FM, det var väl ganska kul. Var där med Anton, Filip och Rikard.
Vi var inte där så länge men ah.
Vi drog väl runt 10 och då drog jag, Rikard och Filip hem till mig.
Vi kollade på film och typ somnade ? HAHA, såklart klettade dom in tandkräm i mitt ansikte när jag sov, HA-HA ..
jääätte kul liksom ..
Jeje , dom drog typ kvart i tio efter filip hade konfermation och rikard mat.
Men nu idag ska jag åka med mamma och köpa Plattång, och typ fotbolls skor.
Efter det ska jag och Filip sola solarium! haha fett skönt och jag SKA bli brun :) !
Ikväll drar jag Rikard och Filip till Oskar, vi ska äta pizza och kolla på melodifestivalen ! Go svergie eller vad ? haha ?
Nej men det blir säkert jätte mysigt. Imorn ska jag kolla på när laget spelar match. Eftersom jag bara tränat en gång
efter all sjuka och efter Kreta ska jag bara kolla.
Vi ska få våra overaller också , dom är efter längtade ! haha.
Hoppas alla hade en rolig kväll igår, och får en toppen dag idag :).

P.s ALLA grattar Jennifer Nyberg som fyller 14 år idag ! Grattis älskling ! :) <3

Kyssar - annie




Jag tycker det ser gott ut iallafall! HAHA

Kyssar - annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0