seriöst!

Hallå igen!
Nu är jag seriös, nu ska jag uppdataera mycket. Känns så tomt utan att ha skrivit blogg en dag men jag hinner ju inte !
Och det blir ju inte direkt lättare när föräldrarna klagar på att jag ska plugga hela tiden!
Jag är så himla skol trött och jag orkar seriöst inte mer. Skönt att vi snart slutar. Sommarlovet kommer bli så himla bäst.
Ska knappt bort någonting i sommar och det betyder att jag kan spendera hela min sommar på stranden med massa kompisar! Och älskling såklart.
Dom senaste dagarna har jag typ bara vart med massa. Har vart riktigt mysigt.
Kul att träffa Filip och Rikard igen som vart i Falun sen i torsdags!
Idag har jag spenderat min dag på maren med Saara och Mathilda. eller ah mest saara. Det var så himla skönt väder!
Sen var det träning också. Och jag tror det var den sämsta tränignen på hela min tid under fotbollen. HAHA
usch det var inte kul. Hoppas alla ni har det bra!



Kyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att ta sig tid att blogga :)

2009-05-25 @ 21:05:31
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0