onsdag/torsdag

Hej bloggen.

Onsdag;
som sagt var på muséum , var väl hyfsat kul. men vi var typ där 45 minuter och resten av dagen var
vi bara i kungsan. Det var väl helt okej.
Efter det åkte jag hem med Mathilda och sen till stan. Vi gjorde inte speciellt mycket vara med saara och
markus&jimmy ett tag också. Sedan var det bara mys med filip och rikard.

Dagens outfitt.

Jeans, Cheep mondag, 400 kr.
Adidaströja, stadium , 699 kr.





Torsdag ;
Dagen har vart helt okej.
Började med att min lärare ville snacka med mig och hon var typ jääätte sur.
Jeje, sen på dagen gick det rikitgt bra att jobba faktiskt! Blev nästan klar med hela engelskan.
Men sen efter skolan har jag typ bara vart med Filip, och vi skulle egentligen sola men sen hann vi
inte eftersom han skulle på träning. Så nu sitter jag hemma och bara tar det lungt.
Ikväll blir det träning, om mitt knä pallar.
Hoppas det iallafall .

Dagens outitt ;

Jeans leggins , bikbok.
Munktröja, bikbok.








KYSS !
- annie

Kommentarer
Postat av: josifin

ofta man skriver hur mycket sina kläder kostar hahha tyckte du dom va dyra lr vad? hahah dom va typ helt billiga ;s

man skriver bara ut de om man precis köpt dom?!:S

2009-05-28 @ 17:41:45
Postat av: annie

hahaha är det min eller din blogg ?

jag skriver vad jag vill, bryr mig inte vad du säger. och nej jag tycker inte att dom var speciellt dyra ? HAHAHA palla komma och tro sig ;)

2009-05-28 @ 17:47:12
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: Anna

lilla "josifin" tror du att annie skryter om vad hon har på sig kostar ? och om hon nu skriver vad det kostar, berör det dig eller? kul att man ger ett bra intryck hörredudu, kanske borde stå för vem du är också? :)

2009-05-28 @ 21:51:13
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHAHAHHAHAHA fyfan vad töntigt, fatta vad pinsamt att skriva vad dom kostar. klart man fattar att du tycker dom är dyra när du inte skriver vad det andra du har på dig kostar, då skriver du bara vart dom kommer ifrån. PIIIIIIINSAMT LÄGE!

2009-05-29 @ 07:28:13
Postat av: tilda

2009-05-29 @ 09:19:03
Postat av: annie

HAHAHAHHAHAHA, så jävla patetiska.

jag skiter i vad ni säger jag gör vad jag vill. tro att jag vill skryta om det är så. om ni försöker trycka ner mig eller nått kan jag säga att ni inte lyckas :) jag gör som jag vill det är min blogg och inte eran :)

puss annie

2009-05-29 @ 09:20:57
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: cecilia

du är sötast gumman! :)<3

2009-06-02 @ 12:11:15
URL: http://ccissu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0