mensbarn allihoppa !

Hejsan.
Nu sitter jag hemma har precis ätit och duschat. Dagen har väl vart helt okej
men fyfan vadsur jag bli på allt och alla!
Ska snart fixa mig iaf och vara med Danne,Rikard och Olle.
Sen sover Danne hos mig, eftersom jag inte får sova borta ! men ah får skylla mig själv.
Först idag var det skola som vanligt. Fick sluta tidigare och det var skönt.
Sen drog jag, Saara och Mathilda ner på stan iaf och innan åkte vi förbi sjukhuset och
hämtade pengar.
Sen på stan typ åt vi och sen inte mycket mer. Sen hade jag träning. Det gick riktigt bra faktiskt.
4 saker som förstört min dag:
BUSSCHAUFÖRN !
mamma !
min jävla spegel i mitt rum ramlade ner på golvet och gick i 1000 bitar !
sättet du behandlar mig på !
jeje, skit samma är typ skit sur men de lungt.
Nu ska jag typ städa mitt rum sen ska jag typ ut.
Någon som ska göra något roligt ikväll ?
Ha det bra ikväll iaf :)

kyss - annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem behandlar dig hur ?! ;o <3

vi älskar dig mest ! <3

HAHAHHAHAHAHAH BUSSCHAUFÖRN ! <3

2009-05-20 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0