jag kan inte hålla din hand om inte du håller min.

"ge mig lite tid, jag beöver tänka
för jag kan inte se klart
genom tårarna som rinner ner från mina kinder
är våran vänskap värd att kämpa för
värd att försätta bygga på
eller ska jag lämnas som ännu en ruin i mitt hjärta
jag vet faktiskt inte vad jag ska göra
varför ska det vara så svårt
jag vill vara din vän men vet inte om jag kan
jag försöker tänka på allting som varit bra
alla lyckliga stunder vi har tillsammans
alla skratt som vi har delat med varandra
men sen dyker allt det dåliga upp
och det byggs en mur mellan oss
och jag har inte stryrkan att riva den längre
och du hjälper faktiskt inte till
du bara står och ser på
och förväntar dig att jag ska göra allting
men jag kan inte hålla ihop oss längre
jag kan inte hålla din hand
om inte du håller min
hjälp mig, snälla, för jag kan inte
jag behöver din hjälp nu
för jag klarar det inte själv
förlåt för att jag misslyckades
förlåt för att jag inte kunde hålla ihop oss
förlåt för att jag inte var stark nog
förlåt för att jag inte kan klara av någonting
men du kunde också försökt göra någonting
istället för att bara stå och se på
du kunde hjälp mig
men du hörde mig inte
när jag skrek ut ditt namn
med smärta i rösten och gråten i halsen
jag fanns inte för dig
och nu finns du inte för mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0