glömma älska och förlåta.

Hejsan.

Det får bli ett snabbt inlägg nu, ska snart fixa klart mig det sista och dra till skolan.
Igår var jag ju iallafall på stan med Julia, vi gjorde väl inte speciellt mycket.
Typ åt och träffade massa. Mysgit värre.
Sen vare också träning. Gick riktigt bra faktiskt, trots allt uppehåll.
Det var så himla skönt att kunna spela igen!
Idag blir det först skolan och sen dara jag Filip och Rikard upp till kungsan ock kollar på rix FM.
Om någon ska dit kan ni väl sms ? :)
Nej nu ska jag fixa mig mer. Annars kommer filip bli sur om jag inte är klar när han kommer .
( som jag verkligen ALLTID är ! ) not ..

puss på er - annie



NÄR MOTVINDEN BLÅSER OCH REGNET PISKAR,
LUTA DIG TILLBAKA OCH HÖR NÄR JAG VISKAR:
FÖR MIG ÄR DU SOLKEN, VÄRME OCH GLÖD.
DU ÄR MIN VÄN FRÅN IDAG TILL MIN DÖ
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0