and if we fall, we can fall together.

uschusch , va dålig jag är på att skriva i andras bloggar . i fortsättningen kommer jag hålla mig till min egen . heheheh :D usch , jag saknar dig fett mycket annie ! kom hem ! aja , idag vare idrottsdag i skolan , va inte med så mycket pga att jag va sjuk förut . men iaf , sen drog jag hem . ner på stan med syster en stund , sen hem till linda . va på stan massa med linda . träffade sara eriksson idag , fett länge sen ;o . jaja , men återigen till annie .
JAG SAKNAR BRUDEN FETT MYCKET JAO . KOM HEM NU BRUUSHAAAAN :o
aja , förlåt för att jag suger på att skriva i din blogg gumman.
men du vet att jag älskar dig mest .
hoppas du har det bäst i kreta ,

puss jag saknar dig ! <3 / julia .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0