You´r my sun when the rain is falling.


Nu var det ett tag sen jag skrev. Men försöker minska ner på datan lite. Haha och jag är beroende så det är svårt! Aja igår var jag iaf iskhlm med Jennifer det var bajskul. Har verkligen saknat henne, köpte iaf lite klädder o.sv. Idag var jag och Mathilda uppe i stan iaf och typ träffade lite folk och sen typ kollade på massa saker. Sen när vi var på väg hem blev det massa skoj, först satte i oss på tåget från t-centralen, sen hoppar vi av i södra för att vi var aaaakut kissnödiga! HAHA sen försökte vi hitta en toalett och det gick ju som dt gick. Och sen hittade vi bk iaf och då funkar inte lampan men den funkade sen precis när vi skullegå. Ah men det var massa skoj idag. Sen drog vi typ hem och åt sen åkte vi till sta och träffade masa härligt folk. Nu på kvällen har vi yp bara skrattat och suttit vid datan. Hon sover här i natt, guuud det var verkligen länge sen. Älskar dig verkligen Mathilda!
Och jag får verkligen damp, har inte träffat Danne på en vecka ! Det är hemskt. Ska iafvara med han imorn och
v ska typ sova hos ngn och ha bäst. Älskar dig mest Danne, finns alltid här för dig. Du är mitt allt pojkvän. <3

pusspåeralla.
/anuwsi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0