when I hear your voice makes me hot in the whole body


Hej alla fans.
Nu ligger jag i sängen och har precis vaknat. Snart måste jag gå upp och fixa mig för träning. Sen blire väl bara slappa idag.  Igår kväll var Filip, Danne och Rikard här. Försst kollade vi på Melodifestivalen, sen typ spelade vi buzz och sjöng Sing Star. Sen när dom hade gått låg jag och kollade på film " Laws of  attraction". Såg typ ingenting för jag somande ganska snabbt när jag märkte att ingen smsade längre. Det blev faktiskt en lyckad kväll. Jag orkar verkligen inte göra någonting är så jävla trött. Men hinner inte skriva mer nu för snart åker jag till träningen.

Ska fixa min blogg senare idag såå om ngn har ngr tips om hur jag ska ha det skriv gärna.
Pusspåer.
/ anuwsi





Du ska veta att jag saknar dig och tiden då vi var som mest. Dagarna glömmer jag aldrig Anna. Du och jag det är så det ska va. <3

Kommentarer
Postat av: annaaaaaaaa

älskar dig o saknar tiderna med dig (L)

2009-03-08 @ 16:16:21
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: svar till Anna ;

du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. <3

2009-03-09 @ 11:32:21
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0