Look me in the eye and tell me you love me

Tjenare.

Idag vaknade jag och Mathilda kl 12 typ, eller aah jag vaknade då vet inte nr hon vaknade för då när jag vaknade satt hon vid datan och snackade i telefon. Fast jag vaar typ helt borta, haha. Iaf vi gjorde typ abslolut ingenting fram till
kl halv 3 kanske för då åkte vi till stan. Då träfade vi Maria på centralen och sen gick vi typ till kebab house och käkade och sen typ drog jag .
Haha inte länge jag var på stan men men. Jag drog iaf hem till Filip och vi typ bara kollade på tv hela dagen.
Och jag och Filip har faktiskt bestämt att vi bara ska äta godis på fredagar och lördagar, önska oss lycka till asso det lr verkligen  behövas. haha. Imorn ska jag och Filip ha filmdag hela dagen hemma hos honom vi laddar ner massa filmer nu. Det ska bli rikitgt mysigt. Sen på tisdag drar jag och massa från skolan till Badhuset. Aah bara så att alla vet är vi lediga Måndag och Tisag också. Haha fett skönt.
Träffade aldrig Danne idag heller, saknar dig bajs mycket älskling.
Nu sitter jag och mamma och kollar på "Beck" fast har redan sätt den men aah kul ändå.
Ha det bra imorn alla i skolan medans jag ska njuta av mina 2 lediga dagar till.

pusspåer.
/Annie






men nu blire film sen ska jag sova. <3
                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0