VÅREN ÄR HÄR!

Hellu.

Kan väl inte säga att jag har haft en rolig dag.. Började med att
jag vaknade och mådde skit. Huvudet dunkar och halsen gör jätte ont, och självklart har man hosta också.. Hostade hela natten så blev inte riktigt mkt sova.
Iallafalll, nu sitter jag här i soffan och är typ skiiiit glad. DET ÄR FAN VÅR! och vår betyder att det snart är sommar ! haha fyfan vad jag längtar. 6 grader i skuggan fan! ngn annan som blir glad ? :D
Idag blir det bara sitta hemma och vila och försöka bli frisk. Imorn tror jag de blir skola iallafall. Fast vi ska till bibblan och det är samling kvart över 8 vid tåget -.- HAHA efter skolan ska jag vara med Saara och Eddie och det ska bli jätte kul.
Aah har inte så mkt att skriva men ha det bäst alla.
Idag har jag och Danne vart tsm 2 månader också! älskar dig mest daniel. <3

Juste vi hade en jävl vikarie i skolan i engelskan i måndags, och såklart ska hon ge oss hur mkt uppgifter som helst. Vi ska översätta en text på 4 jävla sidor, sen har vi typ 15 glosor + att man ska göra en sammanfattning av texten! Seriöst allt de på en vecka! Aja haha orkar typ ändå inte göra de (a)

P U S S A R / Annie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0