niondemarstvåtusennio

Heeeellu.

Nu sitter jag hemma hos Filip. Först idag vare skola, var väl helt okje. Sen drog jag hem till Filip och vi gick typ ut med hans hund och sen fixade vi hans blogg. Alla kollar , weilow.blogg.se.
Kolla även på ; aaholmberg.blogg.se. Hennes pappa har nydligen dött i cancer och hon skriver om hur det är att förlora en förälder. LÄSLÄSLÄS!

Ikväll blire bara vara med Filip och ha mysigt värre :)
pusspåeralla.

Kram Anuwsi .




Bästavän du har en stor plats i mitt hjärta. Hand i hand livet ut, right ? Älskar dig mer än du kan ana, föralltid du och jag.
Om du ngn gång behöver ngn att snakca med vet du vart du når mig, kommer alltid att finnas här för dig.
Pusspårej<3

Kommentarer
Postat av: weilow

Deklart han i hand livet ut, älskar dig mer<3

2009-03-09 @ 18:36:16
URL: http://weilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0