Kväll med Emma!

Hejsan.
Idag vare först skolan som vanligt, jobbade faktiskt riktigt bra!
Ah men det var tråkigt för älskling var hemma för senare åkte han till j*vla hellsingfors (?) Det i skåne iaf. (a)
Ah, efter skolan åkte jag till Emma för att ha en mysig hemma kväll framför tv, eftersom hon var ensam. Men så blev det inte riktig. Vi var ute nästan hela kvällen och snackade i telefon med massa och hade jätte kul. Jag har verkligen saknat att var med dig Emma! Och nu har jag pengar på mobilen igen, fyfan vad skönt det är, hahaha..
Ah men vi hade iallafall massa skoj idag, gjorde hur många filmer som helst som kommer upp på bloggen imorn, hoppsan ni orkar vänta. Nej men nu är nu är vi typ helt döda, men vi ska inte sova än! haha..
Imorn ska vi upp till stan iaf tror jag , typ träffa ngr och så. Men innan ska vi färga våra hår också( Hej Emma och Annie goes porrblonda imorn). Nej men ska typ hem ganska tidigt för vi får gäster, och Rikard och Filip kommer till mig för att kolla på Melodifestivalen. Hejar på EMD (såklart) nej men själva? :) haha.
Men videosarna och mer kommer imorn.
Danne saknar dig redan fan! Älskar dig mest , 2 månader på onsdag älskling! <3

Blir en bild på mig och Emma iaf som vi tog i hissen när vi skulle till ica och glass (a)

Pusspåeralla.
Kramar Annie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0