I need you.

Seriöst jag orkar fan snart inte mer! Jag är fan inte hel utan Jennifer. Ska de behöva vara såhär ? Att varje dag gå och hoppas och tro på att det kommer bli som förut? Jag vågar inte inse att det faktiskt inte kommer bli som då. Så fort jag ser bilder och texter från/om henne blir jag ledsen. Ska det behöva vara så ? Att så fort jag påminns om henne rinner tårarna.. Jag vill kunna le, kunna ha ett helt hjärta. Inte vakna upp på morgonen och känna mig tom inombords. Jag vill inte ha det såhär. Asso 5 hela jävla år som rinner ut ur händerna som sand. Varför, varför, varför ?
Om du det finns någon gud var fan är han? Ingen kommer någonsin kunna fatta hur dåligt jag mår!
Jennifer jag saknar dig mest! Jag håller mina ord. INGEN kommer kunna ta din plats i mitt hjärta. Seriöst jag mår inte bra. Vist jag har andra vänner. Alla mina vänner är underbara, vi har massa underbara minnen, men vafan 5 år ? 5 jävla år som bara tog slut. Vist inget håller föraltid, man förlorar alltid den man älskar mest. Men VARFÖR ? kan ngn bara förklara varför det måste vara såhär. Jag vill inte.. Jag vill inte ha det såhär. Kan ingen bara fatta hon är mitt allt ! Mitt hjärta, mitt liv! De var du som alltid fanns här för mig när jag var behövde snacka med ngn ! Jag vill ha tillbaka allt. Ge mig tillbaka mitt liv. Fanffanan, varför ska allt vara så jävla jobbigt?! ..
Jag behöver dig Jennifer. Du kommer alltid vara min bästavän innerst inne. Du kommer alltid att betyda mest! Men fan det är svårt nu. Jag orkar fan snart inte mer. Det är du som har gjort mig till den jag är idag. JAG SAKNAR DIG OCH TIDERNA MED DIG MEST! jag mår verkligen inte bra utan dig.. I need you..

// Annie

Kommentarer
Postat av: JULES RULES

finns här <3

2009-03-18 @ 21:00:42
Postat av: svar till Jules Rules ;

jag vet julia, jag vet .. <3

2009-03-18 @ 21:13:28
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: saara <3

jag vill mest av allt att du ska må bra , men jag vet att det inte finns mycket jag kan göra just nu .. :/

jag älskar dig annie , mest av allt . <3

2009-03-20 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0