I miss you more than you can imagine.

Morsiningkorsning.

Dagen har vart helt okej. Började med att jag och emma vaknade runt 11 och typ bara fixade oss, gick ut med hennes hundar, kollade på film, satt vid datan m.m. Vid typ 3 tog jag tåget hem och träfade filip på tågstgtionen. Vi åkte ut till stallet och mockade och borstade min häst, och sen typ åkte vi hem och kollade på tv. Sen kom mina kusiner,och vi typ åt och så. Sen kom Filip och Rikard. Vi kollade på Melodiestivalen och typ spelade spel. Haha..
Dom drog precis hem och jag är jötte trött. Sov inte seriskilt mycket igår. Men imorn blire första träningsmatchen mot Björnlunda. Kom till tältet i västergård och kolla kl 15.00.
Nu ska jag sleepa iaf.

GODNATT.


" jag föddes inte för din skull & tänker därför inte leva efter dina regler.
tycker du inte om mig är de ditt problem inte mitt.
snackar du skit bakom min rygg kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig mot dig.
jag bryr mig inte om att du inte gillar mitt utseende, jag gör mig inte fin för din skull.
du kan kalla mig vad du vill, men tro mig jag vet redan vem jag är.
gå runt och skrik dina falska ord, du bevisar bara hur låg & patetisk du är! "

- Jag skiter i om folk snackar om mig. Sprid ryckten alla om ni tycker att det känns bättre. Jag bryr mig inte ett piss. Tro på det ni hör om det är så ni vill ha det. Men vill ni veta sannigen kom till mig.
Tack för att jag får stå i erat centrum iallafall, Jag fattar bara inte att ni orkar. HAHA






PUSSAR // ANNIE

Kommentarer
Postat av: Kia S

vem är det bredvid dig på din header? <3

2009-03-16 @ 19:30:20
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: Svar till kia.

jag ? HAHA <3

2009-03-23 @ 19:22:04
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: Svar till kia.

jag ? HAHA <3

2009-03-23 @ 19:22:06
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0