ge mig allt det gammla.

dagens ...

dagens låt: iloveyou
dagens skor: stövlar
dagens frisyr: toffs, flätta i luggen
dagens mat:  kolgrillen (a)
dagens klädsel: jeans, linne, tröja
dagens planer:  heron med majs! <3
dagens vill ha: SOMMAR!
dagens saknad: danne !
dagens tråkigaste:  vene
dagens köp: biobiljett
dagens godis: lösgodis
dagens mående:  sådär
dagens sötaste: SAAAARA !
dagens komplimang: ?
dagens kommentar: "dom får knulla snabbt ! :D"
dagens dryck: cola



_______________________________________________________________________________________________


                                    

Du är allt för mig Saara. Du är den som får mig upp till toppen när jag är på botten. Du är mitt liv, mitt hjärta och min bästavän. Idag, Imorgon och HELA livet ut. Det vi har är för starkt för att någon någonsin kommer kunna förstöra det. Blodsyster, älskar dig föralltid.

Kommentarer
Postat av: saara ruotsaari <3

jag älskar dig mest annie , du är min bästavän och kommer alltid att vara det !

tack för alla gånger som du har torkat mina tårar, tack för alla gånger du stått för mig då jag har fallit, tack för absolut allt !

jag lämnar dig aldrig , va säker på det .

jag finns alltid här för dig, älskarej mest ! <3

2009-03-28 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0