Bullbakardagen.

Hej bloggen.  '

Nu sitter jag hemma hos Filip, vi har precis bakat billar. Det gick ju som det gick, HAHA. Det började med att vi började "baka bullar" när smeten nästan var klar upptänkte vi att det var slut på mjöl så vi gick till Tempo handlade mjöl och lite till. När vi var hemma hos Fille igen märkte vi att det inte var bullsmet som vi gjorde , det var bröddeg. Men iaf, det blev bullar tillslut, men med bröddeg. Dom var väl helt okej iaf, smakade lite mycket salt bara!. Ah innan vi bakade åt vi hamburgare och pommes frites. Mer har vi inte gjort. Haha.
Men nu sitter vi och kollar på tv och det händer inte så mycket mer ikväll.
 

Och jag är jätte sur just nu. Det var ju förfan vår, så kommer mer snö! JAG VILL INTE HA VINTER OCH KALLT,  JAG VILL HA SOMMAR! ..
 
P U S S P Å E R. / /Annie.




KOLLA VILKEN SÖT BILD JAG HITTADE PÅ FILIP ! gahhaha, pusspårey <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah, Mjölet var slut den har jag hört förr ;) men Göllig bild på Filip (a)<33

2009-03-30 @ 22:45:07
Postat av: GurreRenburge

Hahahahah, mjölet var slut den har jag hört förr ;) men Göllig bild på filip (a)<33

2009-03-30 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0