Baby don't cry.



Hejsan.

Idag vare skolan dåra, gick faktiskt ganska bra att jobba, och jag är typ lyckligast i världen ooch älskar min so lärare. För vi har inte ett ända so-prov på hela perioden, man behöver vara vara på lektionenrna och typ ställa fråor och lite så fr att bli godkänd. Iallafall, efter skolan gick jag hem till Filip, vi givk ut med hans hund och sen typ åt ( tjocka som vi är. )  Efter det hade jag träning, det gick faktiskt bra trots att jag inte tränat på 2 veckor. Haha jag är typ stolt över mig själv. Nerå men en sak kan jag säga , Det gåår verkligen inte bra för mig och Filip att inte äta godis. Vi har tjockat oss heela helgen och typ massa mer. Haha, imorn blire skola igen iaf, och
det blir säkert döö tråkigt för alla 8.or ska till mesuem -.-.
Grattis på min älskling mathilda idag också. Nu är du en äkta fjortis och inte bara en wannabe. Nerå men pusspådig. Efter skolan ska någ jag och Julia till Markus och Jimmy, mer skriver jag om imorn.
Dagens mående har väll vart lite sisådär, har haft mensvärk och ont i låret hela dagen. Tack vare Filip fick jag en lårkaka när vi var på Badhuset. Men ah , snart ska väl jag sova, har vart trött typ hela dagen. Fast innan ska jag dricka te, fått ngn dum idé om att man somnar lättare då men jag tror inte de. Hah.. Juste igår var jag ute och hälsade på min polle för första gången på jääätte länge, saknar verkligen att rida men har verkligen inte tid.

'Ha det bäst allihoppa.

Pusspåer, Kram

Annie.




Satt och kollade igenom ALLA bilder och hittade igen kul -.- Och sen tog jag bara ngn och den var suddig liksom hur duktig är inte jag på en skala 1-10 ? Nej men bilden är fin ändå för det är på min baby Julia.
Älskar dig mest bästavän glöm aldrig de. <3


Kommentarer
Postat av: JULES RULES

hoppas du vet att jag älskar dig mest. <3

2009-03-04 @ 21:24:52
Postat av: svar till Jules Rules ;

du ska veta att jag alltid kommer att lska dig babe. <3

2009-03-08 @ 13:54:22
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0