vill inte, kan inte.

Hej igen.

Nu sitter jag framför tvn med en stor fet tallrik med rabarberpaj! HAHA jag vet jag är tjock men förlåt då. Måste seriöst sluta äta så mycket , det är fan sjukt äckligt ! Jeje, det har väl vart en helt okej dag. Skolan gick ovanligt fort idag faktsikt, men det gick väl inte så j ätt bra. Efter skolan var jag på stan med Mathilda iallafall. Typ käkade glass och pommes och sen typ prövade kläder och så. Efter det drog jag hem och det var bara dags att byta om och dra till träningen. Gick väl bra, men det var så himla varmt att spela i värmen. Men så himla skönt att skolan snart är slut och det faktiskt är sommar! Men imorn ska det regna och massa. Men ah. Hoppas alla haft en bra dag , vad har ni haft för er ?

KYYYSSS - annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0