tillbaka.



Hej bloggen!

har inte haft mycket tid till datan sebaste dagarna. har vart i nyköping med släkten m.m. men nu ska jag bygga upp bloggen igen. vet att jag sagt det många gånger men ah. men NI som läser , BÖRJA KOMMENTERA !
nu sitter jag hemma hos saara och gör typ ingenting, vi ska snart börja fixa oss, tror jag väl (?) sen ska jag dra någon dag eftersom det är träning. sen ikväll ska jag vara med rikard. vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir alltid mysigt :).
igår kväll var jag med saara och vi typ vara med jimmy och tony ett tag och sen satt vi bara ute. sen gick vi in och kollade på film, och masserade varandra! haha, sen somnade lilla saara och jag låg och lyssnade på musik och kollade lite på soluppgången ! hahaha, blir tråkigt denna vecka eftersom danne jobbar och sen tränar typ hela dagarna, men hoppas vi hinner vara på kvällarna och sen på helgen. ne nu ska jag sluta skriva, kommer mer ikv.

ha en bra dag lovers !

KYSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0