snart sommarlov!



seriöst jag kommer få ryck. jag hittar inte någon klänning till skolavslutingen!. har kollat på massa hemsidor  och i massa affären men jag hittar inte någomn jag vill ha. det kan ju inte vara så svårt att hitta en klänning som man kan yha  på sig. usch jag hatar sånt här. sen måste man ju även hitta ett par skor som passar till. men åh jag blir så sur. fast fatta, nu är vi så himla nära sommarlovet, det är sommarlov nästa fredag. ingen skola, inag läxor, bara vara med massa trevliga folk. på stranden i 30 gr värme och bara ha det bäst. det ska bli en så himla bra sommar med alla!. har inte så mycket planer för sommaren, vill helst bara vara hemma och va med alla kompisar och så. men ska på fotbolls läger nästan en vecka med laget i halland. sen ska jag&mathilda sommarjobba på en fotbolls skola för små barn. det ska bli riktigt kul. sommar jobba med den man älskar mest och med det man älskar mest. känner faktiskt ganska bra också. någon annan som har planer? för sommarjobb eller åka iväg någonstans?

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0