sjukt skön dag.

Hej bloggen.

Har vart en så himla soft dag. Började med skolan eller ah är fortfarande i skolan men ah. Iallafall. Då hade vi först HL, och eftersom alla uppgifter är klara satt vi bara och snackade. Sen var det film till lunch och det blev tacos. Var inter så gott men ah. Sen nu har jag HL igen ocvh sitter bara vid datan. Efter skolan är det match mot Eskelstuna. BORTA! men ah vi vinner! Sen i helgen ska jag typ träna, ha match och shoppa uppe i stan med Mathilda och Saara. Ska hitta kläder till skolavslutnignen. Så sjukt skönt vecka. Och nästa vecka ska vi typ till stranden med skolan och typ bara kolla film, och sen är det SKOLAVSLUTING! Ska bli så skönt med sommarlov, är så himla skoltrött nu, och det är jag någ inte ensam om? Skriver mer ikväll när jag kommer hem från matchen. Alla håller tummarna för oss iallafall.

KYSS - annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0