ööööhhh ..

Hej bloggen.

Nu sitter jag i skolan och bara chillar med Mathilda. Dagen har gått så jävla segt idag. Men vi hade jätte roligt svenska pass! HAHA. Hela dagen har vart fett soft och imorn ska vi kolla på film på hela eftermiddagen, så det blir inegn idrott imorn heller. Inte för att jag brukar vara med menmen. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kolla på skolavslutnings kläder, men jag vet inte riktigt. Känns tomt att ha en dag utan träning, när man egentligen har det nästan varje dag. Men kanske drar ut och springer ikväll, eftersom att jag ska bli värsta hurtig! Men hoppas alla har en trevlig eftermiddag. Och glöm inte att anmäla er till "veckansblogg".

KYSSSSS - annie

Grattis till Julia Ericson ( jejej.blogg.se ) som fyller 15 år idag, ALLA grattar !
Puss på dig gumman hoppas du har en jätte bra dag.



Kommentarer
Postat av: juliae

tack min älskling! jag älskar dig oerhört myket, <3

tack för allting! <3

2009-06-03 @ 20:40:56
URL: http://jejej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0