måndag

sitter här i soffan och myser med daffy&saara. vi kom in för ett tag sen och då hade vi vart ute med danne och rikard också. det var någon kärring som kom och typ sa att hon skulle hämta polisen och daffy jukade mot en skylt ? man bah emh vaaah? sen typ var hon fett kaxig och typ aggresiv !? hahahaha.
åter till dagen , var med saara och daffy ett tag och sedan åkte jag hem och drog till träningen. gick riktigt bra men det var ganska jobbigt. sen när jag kom hem har jag bara vart med dom som det stod där uppe.
lyckad dag om man frågar mig ;)
hur har eran dag varit ?
imorn ska jag bada med daffy och saara vet inte vart men det blir säkert skoj.
sa kolla vidare på beck nu.

pusspuss.

ska försöka få med saara och daffy om att vi ska göra ett videoinlägg med mig, ni får se hur det går hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0