jejejeje

Hej bloggen.

Sitter i skolan som vanligt. Har precis fått tillbaka mina matte-prov, och blev godkänd på båda! Snart är det iallafall lunch då drar vi någ till ica och köper godis. HAHA. Efter skolan idag ska jag bara hem och ta det lungt innan det blir teknik träning. Den håller på till 7 så efter det kanske jag sover hos älsklingen. Har typ inga mer planer för idag, vad ska ni göra? Skriver mer ikväll. P.s någon som tycker att jag ska börja ha "tävlingar" på bloggen? skriv isåfall.
KYSS

Kommentarer
Postat av: tilda

jag & saara ska till stan & kolla kläder till skolavslutningen , men det vet du ju redan :)



ah , du borde ha ty veckans blogg ! :D så att jag kan vinna (a) höhö ..



<3

2009-06-02 @ 11:08:32
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0