hos julia

hej bloggen!
länge sen, jag vet ! men håller på att göra en nys blogg. den är snart klar så då kommer jag blogga mer.
nu sitter jag hemma hos julia iaf, hon hoppade in i duschen så jag passade på att sno datan.
idag har jag bara vart med julia, inte gjort speciellt mycket, köpte 2 tröjör fråm hm och sedan har vi bara njutit av solen.
sommarlov är verkligen skönt, fast jag saknar fatisk skolan ! kalla mig inte mes.
men ni måste erkänna att vara där med alla är ju verkligen underbart.
nu ska jag iaf snart dra hem och då ska jag ut med filip, rikard, sandra & oskar, sen sover filip och rikard hos mig.
skriver mer ikväll.
hoppas ni fortsätter läsa min blogg och inte ger upp när jag inte skriver ;) men vem pallar sitta inne i det här vädret ?
jeje, pusspå er alla

KRAM - annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0