helluu.

Hej bloggen!

Har inte bloggat på ett tag men ah .
Senaste dagarna jhar jag typ haft match mot Mariefred, 8-0 till oss.
Sen typ bara vart med massa trevliga folk och så.
Nu sitter jag i skolan med Mathilda och typ inte gör någonting.
Hade nyss spanska-prov, gick väl inte så jätte bra men jeje.
Efter skolan ska jag vara med Mathilda , vi drar väl typ till stan eller något.
Sen har jag träning, trevligtrevligt.
Hoppas ni alla har det bra, love yah!

KYSS - annie.


"vill ha tillbaka allt med dig, du säger att du vill kämpa men du visar det fan inte!
fattar du inte att jag mår dåligt, jag trodde faktiskt på dina ord.. !"


Kommentarer
Postat av: juliae

vad har hänt gumman :/ ? <3

2009-06-01 @ 21:27:02
URL: http://jejej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0