hatar ...

... att inte göra någonting! sitter hemma i soffan och gör abslout ingenting. har vart med danne 2 dagar och vi har typ inte gjort ett piss, ändå är jag skit trött och jag orkade inte träna idag. + att det är värsta träkigt väder, fan jag har sommarlov men det känns inte som de! jeje, har inte gjort mycket idag, bara vart med älsklingen och sen vart hemma. imorn kommer filip och vi ska baka pannkakor och hitta på något roligt. sen blir det tekik träning och sen sova med danne.
och på onsdag blir det bio på kvällen med danne, rikard, bogge (?), ska se 17 again, hahahah fett efter. men eftersom danne och rikard är kär i zac efron måste vi se den. inte för att jag hjar något emot de men ah.
men nu blir det snart en kvällsmacka och sen tänker jag sova!

KYSS - annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0