!

Hej bloggen.
Nu sitter jag hemma och kollar på tv med Mathilda&Saara, vi gör typ absolut ingenting. Vi har egentligen idrottsdag men  vi drog hem ist. Idag ska jag klippa mig, köpa skor och sola med Filip och kanske Saara. Och imorn är det skolavsluting! vet att jag skrivit det mycket men jag är verkligen glad ! Liksom vem är inte. Men ska bli jäääätte tråkigt att alla 9.or slutar. Kommer verkligen sakna er!

Usch jag läste tidnignen om hon som blev mördad i lördags! asso har dom inte mer vett i skallen! hon var 15 år och skulle precis gå ut nian, hon hade hela livet framför sig. Fattar inte hur någon kan sjunka så lågt att man faktiskt dödar någon! Dom skulle slippa vara med henne, dom skulle gå skilda vägar nu. Men ni valde att hon inte skulle leva! fyfan vad hemskt.. Dom fattar någ inte hur många som mår dåligt över de, att förlora någon man älskar, att aldrig mer träffa den! det är helt fel. Hoppas den som gjorde det har skuldkänslor och att dom faktiskt blir gripna. För man gör inte så. R.I.P Terese Rojo!

KYSS - annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0