du är så jvla falsk

Hej bloggen.

Sitter hemma i soffan och väntar på att Danne ska vakna så jag kan vara med han. Igår fick vi äntligen SOMMARLOV! men fyfan vad tråkigt på ett sätt. Haha. Iallafall igår typ var vi hemma hos Mathilda orkar inte skriva namn men ah, vi badade i hennes pool och tårta och så. Sen drog pojkarna iallafall och vi typ kollade på film och sen somnade Saara och jagoch Mathilda dampade! hahahahaha.
Sen idag åkte vci typ till stan var där ett tag och sen drog jag hem. och sen dess har jag bara väntat på sega Danne.
Jeje, ha debra.

Kyss - annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drar igång med en tävling nu... Avslutas på fredag! Så innan dess är din uppgift att få den finaste outfiten på bild. Alla tycker ju olika, men inom några dagar drar jag ut tre "finalister" och sedan får andra läsare rösta på den outfit dem tycker mest om. Så klä dig i något ballt nu och ta hem alltihoppa! :) Anmäler dig gör du bara under inlägget som heter "tävling", som du kan hitta på min blogg.

2009-06-15 @ 11:34:19
Postat av: Anna

Drar igång med en tävling nu... Avslutas på fredag! Så innan dess är din uppgift att få den finaste outfiten på bild. Alla tycker ju olika, men inom några dagar drar jag ut tre "finalister" och sedan får andra läsare rösta på den outfit dem tycker mest om. Så klä dig i något ballt nu och ta hem alltihoppa! :) Anmäler dig gör du bara under inlägget som heter "tävling", som du kan hitta på min blogg.

2009-06-15 @ 11:34:29
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: julia the best som are in dominikanska republiken!

saknar dig gumman

2009-06-16 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0