dåliga uppdateringar

Hej bloggen.
Nu sitter jag hemma hos Rikard med han, Danne och Anton. Vi kom typ hit vid 12 och har bara kollat film och typ käkat. vi skuller egnetligen spela något spel på datan men det funkade inte. Idag var det näst sista skoldagen i skolan och vi typ städade och kollade på film med småbranen.( Madagaskar ). Sen slutade vi efter lunch. Imorgon har vi idrottsdag hela dagen, men vet inte om jag ska vara med. Sen efter skolan ska jag och Filip till stan,m jag ska köpa skor, och klippa mig. Sen skja vi sola solarium också, man måste ju vara brun på fredag, när det äntligen är SKOLAVSLUTNING. Menmen, eftersom det ska vara skit väder på fredag ska vi vara inne och det kommer bli typ helt cp.
Men nu ska jag sluta skriva och typ slå rikard som sitter och skriker ;o hahahaha.


KYSS- annie

Kommentarer
Postat av: patricia

vill du bli veckans blogg ? var med och tävla hos mig :) <3

2009-06-10 @ 18:00:24
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/
Postat av: mathilda

kan vi inte skita i skolan imorn då ?

och bara va hos nån & mysa eller på stan & träffa nån ? (a' pallar verkligen inte skolan .. spec inte när det är idrottsdag & skiiit väder :O

<3

2009-06-10 @ 21:10:16
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/
Postat av: bebis

jusste , vem jag är kär i .. ?

vi tar det imorn ;D älskar dig mest <3

2009-06-10 @ 21:15:40
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0