bgrbgrbgrk

Hej bloggen!

Nu siter jag i skolan, och Saara dissade mig just. Haha, idag har vi typ bara gått promenad (jag&mathilda) 6 km ! Sen typ bara chillat i skolan. Har rast nu och sen ska vi kolla på film. Efter skolan ska jag vara med Filip, har typ inte vart själv med han på jävligt länge! ska bli riktigt skönt. Sen är det träning med "TUF" iallafall, med Mathilda och hennes lag m.m.  Sen sover lilla Mathilda hos mig eftersom vi har match mot varandra imorn. Haha först tränign med dom och sen match mot dom. Skit samma. Men skriver mer ikväll.

KYSS - annie




ursäkta bilden men sitter i skolan så har ingen!
ily mathilda <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha , SNYGGASTE bilden !

det är väl "TUFF" eller ? xp

menmen , vi kommer ha det b-ä-s-t gumman .

älskar dig mest <3

2009-06-05 @ 12:15:18
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0