annie säger ;

Hejsan alla underbara läsare.
Hoppas ni haft en trevlig dag i det underbara vädret ! , usch sommarlovet är nära men långt bort känns det som! det ska ju vara sommar nu inte skit regn!. Iallafall, tänkte bara skriva lite kort. Sitter vid datan nu och planerar lite inför fredagen, Imorn drar jag och solar, klipper mig, färgar håret och fixar det sista till skolavslutnignen.
Det tråkigaste är att det ska regna på fredag så vi ska typ vara inne! hahaha, hur tråkigt kommer inte de att bli liksom? jeje, idga skulle jag hämta min nya mobil men sen cpade allt sig så hämtar den på måndag !. Min nya mobiö är ROSA, I LOVE ROSA! hahahahah, den är jätte söt. men nu ska jag strax gå och lägga mig och försöka bli fri från förkylnignen. Puss på er alla.
Godnatt.

love -annie



Kommentarer
Postat av: Randy

Härligt med sommarlov snart =)

2009-06-10 @ 23:33:54
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0