hmmmm .

nu åker jag ut till mina kusiners sommarställe i viksberg, ska faktiskt bli kul. bada och sola och grilla m.m :)
senare drar jag till danne och sover där , (om jag orkar) för jag är så jävla trött, + att om jag sover där ska vi
upp tidigt eftersom han ska tävla imorn. jag vill såklart följa med och kolla, eftersom jag aldig gjort de,
men de är bara de, orkar jag ?
har inte vart med han själv på ganska länge heller så det vill jag ju ! men som sagt får se.
hoppas alla haft en bra dag , och får en trevlig kväll.

kyss - annie

Kommentarer
Postat av: Yeeee

Kan du ha frågestund?! SNÄLLA!

2009-07-03 @ 20:49:48
Postat av: Filip

det är frågestund på weilow.blogg.se, svaren kommer upp någon gång i nästa vecka, håll koll :)<3

2009-07-03 @ 23:43:53
URL: http://weilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0