HA HA lite patetiska ni är då

hej bloggen

hemma igen från kryssningen det var super kul !
bilder kommer i nästa inlägg och då skriver jag mer om vad vi gjorde osv.
men fyfan vad jag garvade när jag kommer hem och ser massa komentarer att jag är fjortis och shit.
ha ha ha, ni som kallar mig fjortis/ful och allt sånt där. fortsätt ni !
det är så jävla kul att läsa hur patetiska ni är.
jag tar ändå inte åt mig. jag vet hur jag är, jag vet vem jag är.
jag vet vilka vänner jag kan lita på och vilka som är äkta,
det spelar ingen roll om ni kommer och komenterar min blogg anonymt och säger massa saker,
fan jag bara skrattar !
kanske dags att skaffa sig ett liv innan ni börjar klagga på andra.
jag är som jag är och det kan ingen ändra på , det lovar jag er !


caaaaaaooow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0