..

jag saknar oss, och jag saknar dig.
alla våra stunder var så underbara.
men dit skit snack har gått för långt !
du säger att du ångrar dig, och varje gång säger du att det inte ska hända igen.
men vad händer?
du snakcar gång på gång, om mig och mina kompisar.
jag orkar inte med de här.
tiderna förblir nog bara tider mellan oss.
bästavänner var vi, men om du verkligen vill ha mig tillbaka,
visa de då.
jag vill inte höra mer. jag vill kunna lita på dig.
men det är svårt nu. förlåt men de är sanningen.
jag vet att det är fler än jag som känner såhär.
jag älskar dig , det kommer jag alltid göra.
men det blir bäst såhär.
för du har sumpat dina chanser.
du vet vem du är.
fattar bara inte hur du kunde .. !

Kommentarer
Postat av: Anna

är hemma nu annie, berätta? ;s <3

2009-07-11 @ 18:14:34
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0