borta ?!

hej bloggen !

har vart en riktigt lyckad dag faktiskt, trots att jag är så j'vla trött och så.
menemen, vi vakande, fixade oss, rikard kom.
vi åt och busade. kollade på film och sen var typ alla borta !?
haha , både anna och filip hade gått och jag och rikard satt och kollade på "hsm 2" och sjöng till ALLA  låtar :)
mysigt värre. sen gick vi till han åt lite glass och sen skulle jag hem.
haha låter kanske tråkigt men det var kul.
imorn ska jag äntligen träffa saara igen ! det var jäääätte länge sen ..
sen ska jag sova där och vi kommer säkert hitta på något roligt.
jag tycker iallafall att ni är JÄTTE dåliga på att rösta om "veckansblogg" !? kom igen nu .
jag lägger snart ner tävlingen -.-
men jag ÄLSKAR att min statistik bara går uppåt och uppåt. ME LIKE !

puss och kram
annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0