!<3

om man kunde vrida tillbaka tiden , skulle jag vrida tillbaka till den 18 september 2007 ..
då var allt perfekt , då var alt som bäst.
det var vi då , bara vi , inga andra.. det var du och jag mot hela världen.
fan jag vill ha det så igen .. varför ska allt ändras ?
det kanske aldrig blir så igen men du ska veta  jag saknar de ..
vi får acceptera nuet, vi kan inte göra något annat.
men du ska veta att dú alltid kommer att vara min bästavän till döden !
jag älskar dig mest, det vet du.
men under sommaren har allt nu blivit knas..
du vet vem du är , och du vet att jag saknar dig .

Kommentarer
Postat av: f

<3 jag finns här och du vill prata annie

2009-07-27 @ 18:10:16
URL: http://ffridak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0