om start.

hejsan hoppsan,

nu ska jag bli social på bloggen igen, ska börja skriva igen.
men då hoppas jag att ni lovar att läsa! (saara ) (a)
iaf idag har jag varit sjuk , har typ legat och kollat å film och tv hela dagen.
var sjuk igår med. samanlagt 9 filmer på dom här 2 dagarna, seriöst jag har haft skit tråkigt -.-
imorn blire skolan iaf, kul att träffa alla, speciellt dig mathilda , det var typ år sen jag träffade dig, eller ah
de känns som det iaf.

Ah blev  inte så långt nu kommer mer imorn ,  och jaa jag ska fixa den men jag pallar inte nu så ah
klaga inte än d;  puss på er

ÄLSKAR SAJ!

/p&k annie




Kommentarer
Postat av: sanne

På designadinblogg.se finns det i stort sett allt om bloggdesgin! :D Gå in och kolla där, det är ganska enkla beskrivningar på hur man fixar allting :)

2009-01-14 @ 21:24:20
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0