är med bebisanna (A)

hejhopp gummisnopp(a)

dagen har varit bra, skolan var helt okej sen hade jag samtal -.- haha typ fett boring, ah iaf sen derog jag och mathilda till stan poch typ åt på nancys och typ drack kaffe! hha ucsh va coola vi var, not (A) sen drog jag hem och då kom lilla anna till mig(a) vi typ gick och köprte godis och flummade ( som vanligt) sen typ färgade vi mitt hår, inte s stor skillnad men nöjd ändå, nu sitter vi och tjockar oss med godis.
imorn blire mathilda och vi ska gå på bio på heron,  i taket lyser stjärnorna, sen ska jag sova hos henne . ah mer kommer imorn (a)

hoppas du blir glad för att jag skriver nu saara ;D du säger ju alltud till mig att skriva x)


" jag orkar fan inte lägga ner mer tid på ngn som ändå bara skitetr i mig, nu vet jag hur mkt jag betyder för dig då. trodde på orden du sa, men tydligen hade jag helt fel. 5 års vänskap som bara rinner bort som sand i handen, asso jag pallar inte med hur du behandlar mig. är du så blind att du inte ser att jag mår dåligt över det här ?  du vet vem du är om du läser det hrär . ta åt dig ! jag älskar dig, men hatar hur du behandlar mig. "

p.s ALLA KOLLAR PÅ ANNAS BLOGG! ;  AHNAH.BLOGG.SE  ;D<3

// anuwsi

Kommentarer
Postat av: andrea

du lägger ju aldrig upp några bilder din nörd :o?

love

2009-01-31 @ 00:29:39
URL: http://rebeccandrea.blogg.se/
Postat av: saara

tack älskling (a)<3

2009-01-31 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0