annie <3 sandra

Hellu!

Nu ligger jag i min säng med Sandra. Vi har jäääättte kul!
Ah igår vare skolan, sen direkt ner på stan med Mathilda och träffade lite härligt folk.
Sedan kom Sandra, Filip och Danne, och vi typ åkte hem till Danne och åt en jätte äcklig paj och chokladboll! Sen kollade vi typ på "Date Movie". Och alla mobbade mig bara för att jag är säämst i engelska och det inte var ngn text. buhu. Ah sen blev det iaf massa dampskoj med dom.
Sen vid typ halv 12 drog jag occh Sandra hem till mig, och typ kollade på film och dooog i min säng. Somnade runt halv 2 typ jätte tidiggt men vi var verkligen döda. Men tack för dagen älskling, det var super skoj.
Sen vaknade vi vd 10 och gissa vad vi kunde typ inte somna om! Det blev inte mkt sova i natt iaf.
Och idag har vi typ inte gjort ngnting.
Snart kommer filip hem och vi ska vara med han. Sen ikv ska jag Rikard och Filip kolla på Melodifestivalen hos filip, sen sover jag där.


Pusshej.




<3





Tack för allt Filip, Tack för att du finns här för mig när jag behöver snacka du vet att jag gör samma sak för dig.
pusspårej.

Kommentarer
Postat av: cassandra

Haha vad heter huvudstad på engelska?

capital

och hur stavas de?

hahahahahahahahhah, jag och melinda asgarvade åt det när vi såg videon hahaha

2009-02-21 @ 19:08:31
URL: http://caasandras.devote.se
Postat av: svar till cassandra_ ;

AHAHAHAHAHAHA men ursäkt att jag är bra på engelska x)) <3 missyou

2009-02-21 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0