spooortlov.

Tjo.
Nu sitter jag i min säng, och typ tänker på maaasssa saker. Gamla tider mes.
Jag trodde verkligen inte att det gick att sakna ngn såhär mkt som jag sakanr Jennifer.. Asso tiden med henne var verkligen underbara och det är hon som har gjort mig till den jag är idag. Tack..  Men nu är allt borta. Jag vet inte vad jag ska göra längre, seriöst. Jag vet att jag har massa vänner som finns här och stöttar mig. Men just nu känns det som ingenting hjälper. Ah idag var jag ju som sagt med Rikard, Danne och Filip. Vi typ åt, kollade på film, spelade tv-spel, spelade sällskapsspelll, åt igen, gick till statiol och köpte godis m.m. Det var faktiskt en riktigt lyckad dag.
Fast hatar att det har snöat igen, just nu vill jag bara ha sommar. Fast det är lite mysigt -
Nu ska jag typ snart sova ? Är jätte förklyd och hostar hela tiden ;( typiskt at bli sjuk nu lix. Men imorn blire iaf Anna, Filip och Gustav, Sen blire någ att dom sover här. Skojskoj.
Och äntligen är det spooooortlov. Fyfan vad sköönt ;D vara ngn dag ? :)

pusspåerallla
/ anuwsi .




Jag vill verkligen ha tillbaka tiderna med dig. Skulle kunna skriva hur långt som helst och försöka förklara hur mkt jag saknar dig, men det skulle ändå inte hjälpa. Asso Jennifer Nyberg <3 Annie Sporre livet ut. vare inte så vi sa? .. Du var verkligen den jag gjoirde allt för, den som jag kunde snacka med om allt. Du var min Bästavän , du var min då. Men jag fattar inte vad som hände ? Jag försöker förstå men det går inte.. Jag vill inte släppa dig, jag vill ha dig kvar. Men jag vet inte vad jag ska göra längre. Jennifer glöm aldirg att orden jag sagt till dig alltid kommer vara sanna. " Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta " .. Iloveu most.

Kommentarer
Postat av: cassandra cossi

Finns här för dig Annie..<3

2009-02-23 @ 00:09:25
URL: http://caasandras.devote.se
Postat av: svar till cassandra ;

Jag vet, och det betyder verkligen.. <3

2009-02-23 @ 00:14:27
Postat av: JULES RULES

Du vet vart du har mig, jag älskar dig över allt annat ! <3

2009-02-23 @ 00:27:55
Postat av: svar till JULES RULES ;

ja älskling, älskar dig mest.<3

2009-02-23 @ 14:46:20
Postat av: andrea

aw, du skriver alltid så jävla söta texter om er :o

puss miss u!

2009-02-24 @ 00:19:07
URL: http://rebeccandrea.blogg.se/
Postat av: sandra

finns här för dig älskling !

2009-02-24 @ 13:57:23
URL: http://sandramariajonsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

älskar dig mestaste ! <3

2009-02-24 @ 15:22:23
Postat av: jd

jag finns, jag finns! saknar dig hjärtis <3

2009-02-25 @ 00:40:43
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: svar till andrea;

texterna är bara sanningen. älskar dig. saknar dig också älskling <3

2009-02-25 @ 00:52:25
Postat av: svar till sandra ;

tack gumman. '

desamma <3

2009-02-25 @ 00:52:56
Postat av: svar till jd :

tack gumman. finns här för dig med. älskar dig <3

2009-02-25 @ 00:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0