SNART ÄR DET JAG SOM ÄR KUNG!

Hejhopp gummisnopp!


Nu sitter jag hemma hos Saara i hennes soffan och lyssnar på musik. ( Vi är en - Lejonkungen 2 ) Mobba oss inte den är gullig. Iaf, idag vaknade jag med Anna, Gustav och Filip typ 9 ? av att dom klagade på att telefonen ringde. Haha jag vaknade typ inte ens till den och dom typ dampade. Iaf efter ett långt tag gick ci upp och spelade spel och åt frukost/lunch.  Sen typ skulle Filip gå. Så då började jag Gustav och Anna att fixa hos. Sen vid halv 3 kom Filip igen och vi typ spelade in en film. (jääätte läskig skräckfilm) och typ massa kul. Sen typ spelade jag och Anna spel och åt maaaassa mackor. Sen blev det iaf middag och sen ner på stan till Saara och ngr till.
Sen typ var vi där ganska länge , träffade massa och hade jätte kul. Träffade Linda som jag inte träffat på uuur länge. Iaf sen drog jag och Saara hem till henne och typ kollade på tv och lite så.
Nu har vi precis ätit pizza och tjockat oss med massa godis. (vi är tjocka och vi är stolta över de. Säg inget annat)
"Annie : Saara ´nu har du tagit en tugga, och jag har taggit 3 ;o hahah."
Vi har typ kollat på massa filmer på youtube, typ sämsta humorn jag vet men ändå :) kolla på hemsidan :
http://www.stfd.net/   HAHA bäst jag svär. Ni som inte garvar har fan iiiingen humor :D
Nu ska vi typ bara lata oss och så. Sen blire väl sova ngn gång (a)

Pusspåeralla.

Kram Annie





I love you most bestfriend. Du är det bästa jag har, lämna mig aldrig. Skulle inte klara mig utan dig.
Du är det finaste jag har Saara.
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahah den bilden har jag på min data fast jag tog den för att den var så gullig hahahaha :O omg, jag ska ta bort den hahahaha XD<3

2009-02-25 @ 14:05:18
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: svar till anna :

hahaha gullunge :)<3

2009-02-28 @ 22:49:06
Postat av: Rumah Dijual

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0