puuuss-

Hejsan.

Dagen har varit helt okej. Började med att jag vaknade och mådde jätte dåligt, och huvudet typ sprängdes. Men kämpade mig upp och gick till skolan iaf. Det var helt okej där, men varken Julia, Saara eller Mathilda var där, men var med alla andra gullungar ist. Efter skolan gick typ jag Danne och Rikard hem, men vi stod typ och pratade jätte länge ute så alla typ frös ihjäl. Men medans vi stog och snackade gick idol Robin förbi, inte B utan den andra.
Ah det var faktiskt lite coolt. Haha.
Sen gick jag hem iaf och typ kollade på tv och lite sånt. Ikväll blire mest hemma kanske plugga lite och så.


/Kyssar anuwsi.








sötnosar älskar er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0